1a |
Hoe laat kunnen we in de B&B / vakantiehuis terecht? We ontvangen u op de dag van aankomst vanaf 15:00 uur |
1b |
Tot hoe laat kunnen we op de dag van vertrek in de B&B / vakantiehuis terecht? Op de dag van vertrek vragen wij u om uiterlijk 11.00 uur de B&B / vakantiehuis te verlaten. Mocht u liever wat later vertrekken dan kunnen we, indien mogelijk, een aanvullende bijdrage afspreken. |
2 |
Hoeveel korting kunnen wij krijgen bij een meerdaags verblijf? Bij de prijsbepaling gaan wij uit van een vast tarief waarover wij in het laagseizoen een korting geven. Hoe hoog uw korting is, kunt u in één opslag zien op de pagina tarieven. |
3 |
Het uitgebreide ontbijt "BuitenGewoon" is een keuze ontbijt. Hoe werkt dit? Als u voor een overnachting in de B&B heeft geboekt, dan mailen we u een paar dagen tevoren de keuze ontbijt menu kaart "BuitenGewoon". Hierop geeft u (en de anderen in uw gezelschap aan) wat en hoeveel u (en de anderen) de volgende ochtend het liefst als ontbijt geserveerd krijgt. Op dezelfde kaart geeft u gelijk aan hoe laat (tussen 08:00 - 10:00) u wil ontbijten. Wilt u een keer vroeger ontbijten, dan kunnen we dat in overleg zeker regelen. |
4 |
Hoe weten we wanneer we de B&B / vakantiehuis kunnen reserveren? Op de pagina "beschikbaarheid" kunt u zien wanneer de B&B / vakantiehuis 'vrij' is. |
5 |
Waarvoor is de waarborg bedoeld? Door de waarborg die wij u vragen, kunnen we een tijdens het verblijf aangebrachte schade en inventarisgebreken eenvoudig laten herstellen. Na uw vertrek doen we gelijk een eindcontrole. Blijkt dat alles in orde is, dan ontvangt u de waarborg met 3 dagen natuurlijk terug op uw bankrekening. |
6 |
Wanneer een eindschoonmaak? Na afloop van uw verblijf in het vakantiehuis, verzorgen wij een eindschoonmaak. We hebben gemerkt dat een langer verblijf vaak zomaar meer schoonmaak vraagt dan bij een kortere periode. De kosten zijn hier op berekend. |